vrijdag 20 mei 2011

Update Komatsuna

Voor alle nieuwsgierigen onder jullie hier even een update van ons eten van vanavond. Zoals je hebt kunnen lezen stond vanavond 'Komatsuna' op het menu.
Aangezien ik er nog nooit van gehoord had en dus ook nimmer geproefd, was het voor deze mamma toch best een uitdaging om een lekkere maaltijd hiermee op tafel te zetten. Met wat kleine aanpassingen hier en daar was, boven alle verwachtingen, het eten supergoed gelukt!


Zie hier het resultaat:









Mijn eigen aanpassingen op het recept van Odin is, dat ik bij de champignons twee teentjes verse knoflook heb toegevoegd. En ook omdat ik dacht dat de pandanrijst erbij te droog zou zijn heb ik extra een kerriesausje erbij gemaakt. Achteraf was dit niet nodig geweest en we hebben het sausje ook nauwelijks aangeraakt.
Het eindresultaat was dit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten