dinsdag 7 juni 2011

De verjaardagskroon


Jaren geleden heb ik, in een opwelling, een naaimachine gekocht... "leuk!" dacht ik, ga ik lekker fröbelen...

Een blauwe maandag heb ik dat ook gedaan, dus echt veel ervaring heb ik niet. Even afgezien van het feit dat de machine al zeker 10 jaar ongebruikt in de kast staat, zou iedere ervaring die ik in die tijd zou kunnen hebben verkregen, al lang en breed weggezakt zijn.

Maar goed, met de antroposofische kriebels (want je krijgt vanzelf creabea-neigingen als je op al die (*1) (*2) (*3) sites aan het lezen bent) toch maar weer de naaimachine afgestoft.

Mijn eerste project(tje) ..met mijn dochters 5e verjaardag in het achterhoofd...


Zie hier het resultaat... 
Dé verjaardagskroon!!


Toch best knap, al zeg ik het zelf...
met `nul` ervaring achter de naaimachine




1 opmerking:

  1. DEZe is héél goed gelukt! Het eerste verjaardagskadootje heb je al :)

    BeantwoordenVerwijderen