vrijdag 10 juni 2011

DWZI...Mijn eigen PinksterBlom...

...en hoorde ik regelmatig voorbij komen 
in bad, in bed (als ze eigenlijk moest slapen ) 
en in de auto...


Hier is onze fiere pinksterblom
En ik zou hem zo graag eens wezen!
Met zijn groene kransen op het hoofd
en met zijn klinkende bellen.
Recht is recht, krom is krom!
Belief je wat te geven voor de fiere pinksterblom?
Want de fiere pinksterblom moet voort!

Boer, ik vraag je voor de laatste keer:
Heb je soms nog takkenbossen?
In het donker stoken wij het vuur,
Dat fikt, dat vlamt en dat knettert.
Vuur en vlam, rook en smook.
Zeg, danst misschien jouw mooie Trieneke deze avond ook
Met de fiere pinksterblom in 't rond?



Vanmorgen was deze pinksterblom wat fris en fruitiger,
maar toch nog maar even vastgelegd..
Er komt nog een update met foto's van eerder op de dag 


5 opmerkingen:

  1. Hihi, deze dwzi staat in het teken van pinksterblommen ;-) Leuk versje en mooie foto's. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief pinksterblommetje heb je daar.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahaaa het staat inderdaad vol met die lieve pinskterblommetjes!! die van mij gaat niet meer in het wit!! ze zit in klas 6 (vrije school) ik zeg; je moet toch wit aan? zij zegt: hmmm dat heeft niemand gezegt!! hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie pinksterblom. Ik ken deze traditie niet maar zie ze hier op dwzi.. overal.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet ze er lief uit, hoop dat ze een leuke dag heeft gehad.

    BeantwoordenVerwijderen